31 Ocak 2013 Perşembe

V for Vendetta


  



     İzleyenleriniz bilir yeni bir film değildir ancak ben şimdi izlediğim için benim için tazeliğini koruyor :) Bu film neden daha önce karşıma çıkmamış ki.Harika harika harikaaaa...Başka kelime bulamıyorum.Her ne söylersem içi doldurulamaz bir kaç boş sözden ibaret kalacak.Ve tabi filmi anlatıp tüm büyüsünüde bozmak istemiyorum.Eğer benim gibi aranızda izlemeyenleriniz varsa mutlaka ama mutlaka izlesinler.

   Nasıl mı buldum bu filmi.Efem güzel bir film arıyordum ve bu filmin güzel olduğunu da duymuştum ama işin aslı güzel olacağına pek inanmıyordum.Ama yanılmışım tabi.Harcadığım en güzel 2 saatlerden olduğunu söyleyebilirim.

Filmden sözler:

Hatırla, 5 kasım gecesini hatırla
Barutu, ihaneti ve komployu
Hiç bir neden bilmiyorum ki gerektirsin
Barut komplosunun unutulmasını
V


"Bu maskenin altındaki et ve kemiklerden oluşan yüz, benim benliğime ait değil."
"Bu maskenin altında etten fazlası var. Bu maskenin altında bir fikir var, ve fikirler kurşun geçirmez!"
V


Bu ve buna benzer tüm bilgileri bulabileceğiniz linkimiz:
http://tr.wikipedia.org/wiki/V_for_Vendetta_%28film%29 

Fragman/Trailer: