19 Ağustos 2014 Salı

Fated to Love You (Korean Version-2014)

Evet arkadaşlar yeni bir yazıyla yine karşınızdayım.Uzun bir zamandır gerek işlerimin yoğunluğu gerekse farklı tarzda kore dizileri bulamamam sebebiyle kore dizilerinin tanıtımına ve kritiğine ara vermiştim.Hint filmleri daha cazip gelmişti :D

Ama bugün anlatacağım dizi beni yeniden kore dizleriyle ilgili bir şeyler yazmaya itti.Fated to Love You dizisinin tayvan versiyonunu izleyenleriniz olmuştur.Şahsen ben izlemedim ama kore versiyonu da benzer şekilde ilerlediğinden (öyleymiş :D ) izleme gereği de duymadım.Zaten genelde dizilerin kore versiyonları daha izlenebilir oluyor.

Diziden biraz bahsedecek olursam: 2014 yapımı Romantik-Komedi türünde olan dizi 20 bölüm olarak planlanmış.Bu hafta 15. ve 16. bölümleri yayınlanacak.Jang Na Ra ve Jang Hyuk dizide baş roldeler.


Jang Na Ra'yı Baby-Faced Beauty dizisinden tanıyordum.Hanım hanımcık , şirin mi şirin bir bayan.Jang Hyuk'u ise tanımıyordum.Evet adam baya bir dizi yapmış ama ben belli tarz dizileri izlediğim için Hyuk'u bilmiyordum.Bu diziyi izlemeye başlamamla Jang Hyuk'un harika oyunculuğunu da görmüş oldum.Adamın kendine has gülüşü evlere şenlik.Dizide tatlı-sert bir karaktere sahip.Yufka yürekli.Çok şen şakrak.Diziyi sevmemdeki en büyük etken Hyuk'un oyunculuğu diyebilirim.

Konusuna gelirsek: Kim Mi Young(Jang Na Ra) bir avukatlık şirketinde ofis işlerine bakan fakir bir kızdır.Ofiste ayak işlerine baktığından ve hayır deme alışkanlığı olmadığından ona post-it kız denilmektedir.Aptal denecek kadar iyi kalpli, kendinden önce başkalarını düşünen, kimseyi kıramayan bir kızdır. Lee Gun(Jang Hyuk) ise köklü bir aileden gelen ve Lee klanına ait bir kimya şirketinin CEO'sudur.Belki her şeye sahiptir.Ama anne ve babasını küçük yaşta kaybettiğinden koşulsuz sevgiyi hiç yaşamamıştır.Ayrıca olduk olmadık her yerde kahkaha atan, bu adam manyak mı dedirten garip haraketleri de vardır.Lee Gun 6 yıldır bir birlikteliği olan sevgilisi Kang Se Ra(Wang Ji Won) için Macau'da güzel bir evlenme teklifi yapmayı planlamaktadır.Kim Mi Young'un şirketi ise çalışanlarından şanslı bir kişiyi çekiliş ile geziye gönderecektir.Hayat hiç beklemediği bir zamanda Mi Young'a güler ve geziyi kazanır.Gideceği yer Macau'dur.Mi Young iki kişilik geziye ofisten hoşlandığı bir adamla gider.Bu gezi hem Mi Young hem de Gun için unutulmayacak şekilde sonlanacaktır.Sonlanacak dediğime bakmayın bu son güzel bir başlangıca vesile olacaktır...

Diziden kısaca bahsettim.Bence direk izlemeye başlayın.Yok ben dizi bitmeden izleyemem diyorsanız diziye göz ucuyla bile bakmayın yoksa dizinin bitmesini beklemeden başlayabilirsiniz :D

Dizinin fragmanlarından biri:



Sevdiğim müziklerinden bazıları :




Özellikle Ailee'nin bu şarkısı süper :D



Keyifli seyirler arkadaşlar :)))

Ha unutmadan değinmemi istediğiniz bir dizi ya da konu olursa,
Yazdığım yazı hakkında beğeni ve eleştirileriniz(aşırıya kaçmadan :D )  olursa,
LÜTFEN çekinmeden yorumlarınızı bırakın... :)

Yorumlarınız benim için önemli :)


Bir sonraki yazıya kadar şimdilik hoşça kalın ...