12 Ekim 2013 Cumartesi

Ben geldim :)


      Uzun bir ardan sonra tekrardan yazmaya yeltenebildim.

      Stajdı,gezmekti,tozmaktı derken bir türlü birşeyler çiziktiremiyodum bloguma.Tabi maraton bitmedi yeni başlıyor.Okullar da açıldı.Beni üzen dünyanın bir ucuna hergün gidip gelmek...Yorucu ya...Yoksa okulu seviyorum :) Okumak rahat ve kolay...

     Yazım planladığımdan da yoğun geçti.Kore exposunun bu yıl İstanbulda olmasıda ayrıca memnun etti beni.Birçok güzel etkinlik gerçekleşti.Güzel arkadaşlıklar edindim, bolca eğlendim.Umarım tekrardan bu tarz etkinlikler olur...

      Staj yaptığım sürece şunu farkettim ki okumak en rahat şey.Çalışmak insanı yoruyor ve insanın kendine ayıracak vakti bile olamıyor.

      Aslında bana kalsa hep çocuk kalmak isterim.İddia ediyorum çoğu insanın en tasasız ve mutlu oldukları çağlardır çocuklukları.

       Bu yılda geçecek ve iş hayatına atılacağız.Dileğim çocukluğumu hiç kaybetmemek.İkinci olarak da hayallerimden vazgeçmemek.Hayallerim olmadan ben ben olmaktan çıkıyormuşum meğer.Hayallerin gerçekleşmeyecek de olsa inanmak,istemek bazen sadece bunlar bile insanı mutlu edebiliyormuş.

                Hayallerimizden vazgeçmemek ve mutlu olmak dileğiyle :)